Over Heleen…

Wie is Heleen…

  • Eigengereid/krachtig/doorzetter/spontaan/lief, sociaal en empatisch/warme gastvrouw/denkt altijd in mogelijkheden en is creatief in het vinden van oplossingen.
  • Zeer communicatief en open minded /nuchter, maar ook erg intuïtief en sensitief/positieve instelling/kunnen relativeren met een flinke dosis humor en vooral heerlijk willen lachen.
  • Dol op reizen/gek op sporten zoals skiën, golf, zeilen, vroeger in de jeugd hockey en tennis.
  • Veel interesses zoals in mens, dier, cultuur, natuur/Vrijwilliger (plasmadonor)bij bloedbank Rotterdam/Tot voor kort actief met vrijwilligerswerk bij A Seal zeehondenopvang in Stellendam.

Bent u geïnteresseerd in oa de carrière van Heleen, kijk dan op haar LinkedIn profiel.


Mijn drive om BalanZEN… te starten…

  • Met zeer veel plezier massages geven met haar magische, warme handen.
  • De wens om met passie haar eigen bedrijf vorm te geven.
  • De stoute schoenen aantrekken door te durven ondernemen, groot te denken,
    maar ook bescheiden te blijven.
  • Rotsvast vertrouwen dat BalanZEN… een succes is en daarmee iets moois toe te voegen!

Bron: Team Akzo Nobel

 

De reden van de kleurkeuze in het logo…
Heleen werd geïnspireerd door de warme kleurstelling van de AkzoNobel zeilboot in de Volvo Ocean Race editie 2017-2018, oa. paars/turqoise/lila/zeegroen. Daarnaast werd ze ook geïnspireerd door de vrijheid van het bepalen van haar eigen koers met het opzetten van BalanZEN… en net zoals met zeilen, het bekende spelletje met de afhankelijkheid van de wind, een bepaalde vorm van acceptatie te hebben en te genieten van de reis die je dan in elk opzicht maakt, dus op zakelijk maar ook op persoonlijk gebied!

 

Wat meer over de keuze van de paardenbloem in het logo…
De paardenbloem is een krachtig kruid, dat steeds blijft opkomen, de bloem vindt altijd een manier om te overleven. Heleen ziet de paardenbloem als een synoniem voor vastberadenheid, doorzettings- en aanpassingsvermogen, een sterke eigenschap die ze herkent in haar eigen karakter. Dat is de eerste reden om de paardenbloem in het logo te verwerken. De tweede reden is; figuurlijk ‘het planten van zaadjes’ (door het bekende ‘blazen’ tegen de paardenbloem), het creëren van ‘RUST, RUIMTE VOOR U ZELF, ONTSPANNING’ door haar behandelingen. De drie puntjes achter ZEN… staan dan ook voor deze 3 mooie uitingen.

 

 


Top